۱۴۰۰ آبان ۱۳, پنجشنبه

فرار بهرام عین الهی وزیر بهداشت از دست مردم در استان سمنان + فیلم


 در ادامه سفرهای استانی رئیسی، وی روز ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۰، همراه با برخی وزرا به استان سمنان سفر کرد. در این سفر رئیسی در شهر سمنان باقی ماند و وزرایش به شهرهای مختلف استان فرستاد. بهرام عین الهی وزیر بهداشت رئیسی در مواجهه با مردم خشمگین دامغان از دست آنها فرار کرد.
بهرام عین الهی وزیر بهداشت

با شروع کرونا در کشور، استان سمنان یکی از استا‌ن‌هایی است که از ناحیه این بیماری صدمه بسیار دیده است. اکنون نیز که وارد پیک ششم کرونا شده‌ایم، وضعیت ابتلا به کرونا در این استان وخیم است.

بهرام عین الهی وزیر بهداشت از پاسخگویی به مردم دامغان گریخت

بهرام عین الهی که به شهر دامغان سفر کرده بود، به بازدید بیمارستانی و مراکز درمانی پرداخت. اما برخی از مردم دامغان که در صحنه حضور داشتند، او را مورد سوال قرار دادند. مردم خشمگین از عین‌اللهی خواستار آن بودند که بگوید چه بلایی بر سر بودجه‌های درمانی و بهداشتی استان آمده است؟ اما وی بجای پاسخگویی به مردم، فرار را برقرار ترجیح داد و محل را ترک کرد. در این میان محافظان وی نیز با خشونت با مردم حاضر در صحنه برخورد کردند.

 نکته قابل توجه اینکه حتی مزدوران دولتی که در شورای شهر استان گماشته شده‌اند، صدایشان بلند شده بود.

آنها نیز از بهرام عین الهی خواستار پاسخگویی در مورد بودجه درمانی استان سمنان شدند. اما وزیر بهداشت  بی‌کفایت رئیسی، بجای پاسخگویی به سوالات حاضرین، پا به فرار گذاشته و صحنه را ترک کرد.

این نهمین سفر استانی ابراهیم رئیسی به استان‌های مختلف کشور می‌باشد. سفرهایی که تاکنون هیچ حاصلی نداشته و سیاستی عوام‌فریبانه بیش نیست. در این دیدار که رئیسی در شهر سمنان باقی مانده بود، دیدار عمومی نداشت. اعلام گردید که بدلیل شرایط کرونایی در استان، رئیس جمهور دیدار عمومی نخواهد داشت. به همین دلیل بهرام عین الهی وزیر بهداشت به همراه محافظان خود به شهر دامغان سفر کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست: