۱۴۰۰ آبان ۱۰, دوشنبه

دستکم ۵ تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب کارگران پتروشیمی کوه مبارک جاسک

 

خبرگزاری هرانا – طی روزهای گذشته و امروز سه شنبه ۱۱ آبان، جمعی از هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد شوشتر در محوطه این دانشگاه، شماری از ساکنان شهرک پشت باغ پرندگان در شهرستان آستارا در مقابل اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، تعدادی از کارکنان شرکتی مخابرات منطقه‌ای آذربایجان شرقی در مقابل دفتر مدیر منطقه استان و داخل ساختمان مرکزی مخابرات، شماری از مالباختگان و حواله داران شرکت آذیکو در مقابل دفتر رییس قوه قضاییه و گروهی از ساکنین روستای مالک آباد اراک در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همچنین کارگران پتروشیمی کوه مبارک جاسک در اعتراض به عدم تحقق مطالباتشان دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، انصاف نیوز، روز دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰،‌ جمعی از هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد شوشتر در محوطه این دانشگاه دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم پرداخت حقوق، صورت گرفته است.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:59

تجمع ساکنان شهرک پشت باغ پرندگان در شهرستان آستارا

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰، ساکنان شهرک پشت باغ پرندگان در شهرستان آستارا در اعتراض به حکم تخریب مجتمع های مسکونی این مطقه، در مقابل اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان تجمع کردند.

تجمع کارکنان شرکتی مخابرات آذربایجان شرقی

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰، جمعی از کارکنان شرکتی مخابرات منطقه‌ای آذربایجان شرقی، در مقابل دفتر مدیر منطقه استان و داخل ساختمان مرکزی مخابرات تجمع کردند.

براساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل صورت گرفته است.

تجمع مالباختگان و حواله داران شرکت آذیکو

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰، شماری از مالباختگان و حواله داران شرکت آذیکو در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل دفتر رییس قوه قضاییه تجمع کردند.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:20

تجمع ساکنین روستای مالک آباد اراک

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، شماری از ساکنین روستای مالک آباد اراک دست به تجمع اعتراضی زدند.

براساس این گزارش، این شهروندان که به تصرف غیرقانونی زمین‌هایشان توسط اداره اوقاف معترض هستند، در روزهای گذشته اقدام به تجمع و مسدود کردم جاده اراک به قم را بسته بودند.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:43

اعتصاب کارگران پتروشیمی کوه مبارک جاسک

به گزارش کمپین فعالین بلوچ، روز یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰، کارگران پتروشیمی کوه مبارک جاسک برای دومین روز متوالی دست به اعتصاب زدند.

بر اساس این گزارش، این کارگران که زیرنظر شرکت پیمانکاری کیسون مشغول به فعالیت هستند؛ به دلیل عدم دریافت ۶ ماه معوقات مزدی و نداشتن پوشش بیمه‌ای اعتصاب کرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست: