۱۴۰۰ مرداد ۳۱, یکشنبه

خامنه ای جلاد باید جواب اشکهای مردم‌رو بدی! فیلم سخنان خانمی‌در بیمارستان قائم پس‌از دیدن فوتی‌ها

 


خامنه ای جلاد باید جواب اشکهای مردم رو بدی؛ سخنان خانمی در بیمارستان قائم کرج پس ازدیدن فوت ۱۱ نفر بر اثر کرونا ظرف ۲ ساعت

ویدئویی از بیمارستان قائم منتشر شده است که در آن خانم شهروندی وضعیت آن را این‌گونه تشریح می‌کند. «اینجا بیمارستان قائم کرج است. همان‌طور که می‌بینید خیلی شلوغ است. امروز ۳۰ مردادماه است. از صبح تا حالا، طی این یک تا دو ساعتی که من در بیمارستان هستم، یازدهمین نفر فقط در این بیمارستان بر اثر کرونا فوت کرده است». این خانم شهروند با دیدن این صحنه‌های دردناک، خشم خود را رو به خامنه ای چنین بیان می‌کند: « خامنه ای جلاد جواب تک تک اشک‌های این مردم را باید بدی که عزیزانشان را چه جوان چه پیرمرد، چه زن، همه را دارن از دست می‌دهند. باید جواب خون تک به تک اینها رو بدهی».

خامنه ای جلاد باید جواب اشکهای مردم رو بدی؛ سخنان خانمی در بیمارستان قائم پس ازدیدن فوتی‌های کرونا
مردم در بیمارستان قائم کرج

امروز یکشبنه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰، وزارت بهداشت رکورد فوتی‌های کرونا را اعلام کرد. با ۶۸۴ فوتی مبتلا به کـرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، رکورد فوت روزانه شکسته شد.

این تعداد در طی ۱۹ ماه که از ورود کـرونا در ایران می‌گذرد بی‌سابقه است.

در تاریخ ۲۳ مرداد، علیرضا صداقت، مدیر بخش مراقبت‌های ویژه کرونای بیمارستان امام رضای مشهد. اعلام آمار رسمی را بازی با اعداد خوانده بود.

به اعتقاد وی تعداد فوتی های کرونا را باید در عدد ۳ یا ۳.۵ ضرب کرد. براساس گفته وی، تعداد فوتی های کـرونا باید چیزی در حدود ۲۰۰۰ نفر در روز باشد.

همچنین روز ۲۷ مرداد، حریرچی معاون وزارت بهداشت طی اعتراف آشکاری تعداد مبتلایان روزانه را تا ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست: