۱۴۰۰ مرداد ۲۹, جمعه

فیلم دستگیری رضا بهروزی جلوی چشم فرزندانش توسط لباس شخصی‌ها بخاطر سخنانش علیه خامنه‌ای

 


فیلم صحنه دستگیری رضا بهروزی توسط لباس شخصیها بخاطر سخنانش علیه خامنه‌ای و فریادهای اعتراض همسر و گریه فرزندانش

امروز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ نیروهای امنیتی اقدام به دستگیری آقای رضا بهرورزی کردند. سه تن از ماموران امنیتی لباس شخصی به خانه آقای بهروزی مراجعه  و وی را بازداشت و به مکان نامعلومی بردند. آقای رضا بهروزی پیش از این در چندین کلیپ با خطاب قراردادن خامنه‌ای خواستار پاسخگویی وی در رابطه با وضعیت نابسامان کشور شد.

دستگیری رضا بهروزی

آقای رضا بهروزی در یک کلیپ خطاب به خامنه‌ای می گوید:
«خامنه‌ای ابله تا کی ما مردم ایران باید چوب حماقتها و ندانم کاری‌های تو رو بخوریم چرا باز اومدی تو کاری که تخصص نداشتی دخالت کردی و گفتی ویروس کرونا مسئله‌ی مهمی نیست و با دعا و توسلات به ائمه از بین میره و ورود واکسن کرونا را به ایران ممنوع کردی. بعد از سپری شدن ۲ سال وکشته شدن صدها هزار نفر از مردم  ایران واکسن فایزرت رو زدی و اومدی میگویی مسئله اول کرونا است و بایستی به هر طریق ممکن واکسن وارد کشور بشود. تو غلط کردی تو کاری که تخصص نداشتی دخالت کردی. مردم ایران هر چه لعن و نفرین دارید بر بیت رهبری و خامنه‌ای بفرستید که سرچشمه تمام بدبختی ها است.

صبح امروز کلیپی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد. در این کلیپ نشان داده می‌ شود که  آقای رضا بهروزی توسط سه نفر از نیروهای امنیتی لباس شخصی دستگیر شده است. دستگیری وی در جلوی چشم خانواده بخصوص فرزندان ایشان صورت می گیرد. همسر ایشان  در هنگام دستگیری مردم را به کمک طلبیده و فریاد می زند آقای بهروزی را دستگیر کردند. نیروهای امنیتی آقای رضا  بهروزی را با یک دستگاه خودرو سواری به نقطه نامعلومی منتقل کردند.

هیچ نظری موجود نیست: