۱۴۰۰ مرداد ۲۳, شنبه

فیلم به خیابان آمدن مردم اسلامشهر با شعار توپ تانک فشفشه آخوند باید گم‌بشه پس‌از قطع طولانی برق

 


مردم شهرک واوان اسلامشهر پس از قطعی ۸ ساعته برق به خیابان آمده و شعارهای توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه، ایرانی بسه دیگه غیرتتو نشون بده و نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند.

امروز شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ مردم واوان اسلامشهر در اعتراض به قطعی ۸ ساعته برق به خیابانها آمدند. آنها در این تجمع اعتراض خود را به قطع ۷ روزه برق ابراز کردند. مردم در مخالفت با سلطه طلبی‌های دیکتاتوری حاکم شعار می‌دهند: « نه‌‌ غزه نه لبنان جانم فدای ایران.»

همچنین جوانان و مردم واوان در تجمع خود در خیابان خمینی شعار می‌دادند: «توپ تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه.»

مردم معترض سایر هموطنان را به اعتراض دعوت کرده و شعار می‌دهند: «ایرانی بسه دیگه غیرتتو نشان بده.»

معترضان با بستن خیابان خمینی خواستار پایان دادن به این وضعیت هستند. مردم در این روزها که کرونا در حال قتل عام مردم است برای نگهداری از بیماران مجبور به استفاده از کولر و پنکه هستند. با قطع برق زندگی مردم در اواسط تابستان مختل شده است.

کمتر از یک هفته قبل مردم آمل در اعتراض به قطعی برق جلوی اداره برق تجمع کردند. آنها مسئولین را تهدید کردند که اگر این وضعیت ادامه داشته باشد به اعتراضات گسترده اقدام می‌کنند.

تظاهرات امروز مردم واوان در ادامه سلسله تظاهراتی است که نزدیک به یک ماه پیش در اعتراض به قطعی برق در تهران و بیشتر استانهای کشور برگزار شد.

سران حاکمیت در هراس از گسترش اعتراضات مجبور به قطع برق صنایع کشور شد. این امر موجب شد که چالش جدیدی برای حکومت ایجاد شود.گران شدن سیمان و فولاد از جمله این چالش‌ها بود. در حال حاضر سران حکومت سعی می‌کنند با قطع برق در نقاط پراکنده جلوی اعتراضات گسترده را بگیرند.

واوان از شهرک‌های جنوب غربی استان تهران و جزو شهرستان اسلامشهر می‌باشد. واوان نزدیک به ۱۰۰هزار نفر جمعیت دارد که بیشتر مردم آن در آپارتمانهای ساخته شده در این شهرک زندگی می‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست: