۱۴۰۰ مرداد ۱, جمعه

دستکم ۸ تجمع اعتراضی برگزار شد


 

دستکم ۸ تجمع اعتراضی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – روز گذشته و امروز جمعه ۲۵ تیرماه، گروهی از کارگران بخش دفع آفات شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در محل نماز جمعه شوش، شماری از کارگران شرکت هفت تپه از تمام بخش‌ها در مقابل دفتر مدیریت این شرکت، گروهی از رانندگان زرند کرمان در‌ محوطه این شرکت و کارگران اعتصابی پروژه‌های نفتی ایل زراسوند در چغاخور استان چهارمحال و بختیاری، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همچنین شماری از شهروندان در برخی از شهرهای خوزستان از جمله اهواز، سوسنگرد، کوت عبدالله و شادگان نسبت به قطع آب و عدم دسترسی شهروندان به آب آشامیدنی به صورت جداگانه در شهرهای خود اقدام به راهپیمایی و تجمعات اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، امروز جمعه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰، شماری از کارگران بخش دفع آفات شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در بیست یکمین روز از اعتصاب خود، در محل نماز جمعه شوش دست به تجمع اعتراضی زدند.

تجمع این کارگران در اعتراض به تداوم بلاتکلیفی و عدم تمدید قراردادهایشان صورت گرفته است.

تجمع کارگران شرکت هفت تپه

به گزارش سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، امروز جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰، کارگران شرکت هفت تپه از تمام بخش‌ها برای چهارمین روز متوالی در محوطه این شرکت دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، این کارگران اهم مطالباتشان را پرداخت حقوق معوقه خود، تمدید قراردادهای کاری، بازگشت به کار همکاران اخراجی و همچنین واکسیناسیون رایگان و فوری عنوان کردند.

این کارگران که حقوق اردیبهشت و خرداد خود را دریافت نکرده اند، می گویند: حق شیفت، ایاب و ذهاب، بدی آب و هوا و … در پرداختی‌های ما اعمال نمی‌شود.

همچنین به میزان حق غذای خود که مبلغ ناچیز پنج هزار تومان است اعتراض دارند و خواستار بازگشت کارگران اخراجی به کار هستند.

تجمع و اعتصاب رانندگان زرند کرمان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران، روز پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰، گروهی از رانندگان زرند کرمان، در‌ محوطه این شرکت دست به اعتصاب زده و در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، تجمع کردند.

اعتصاب این رانندگان در اعتراض به مشکلات عدم رسیدگی نحوه تخلیه و نداشتن امکانات بهداشتی، صورت گرفته است.

اعتصاب کارگران پروژه‌های نفتی ایل زراسوند

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران، امروز جمعه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰، جمعی از کارگران اعتصابی پروژه‌های نفتی ایل زراسوند، در چغاخور استان چهارمحال و بختیاری، دست به تجمع اعتراضی زدند.

این کارگران در این تجمع اعتراضی بر تداوم اعتصاب و ایستادگی بر خواسته هایشان تأکید کردند.

نمایشگر ویدیو

هیچ نظری موجود نیست: