۱۳۹۷ مهر ۲۲, یکشنبه

کشته شدن یک کودک در تعقیب وگریز پلیسی در آزادشهر/ زخمی شدن مادر کودک


 


خبرگزاری هرانا – ﻓﺮﻣﺎﻧﺪه انتظامی ﺁﺯاﺩﺷﻬﺮ از کشته شدن یک کودک براثر تیراندازی ماموران در یک تعقیب و گریز پلیسی خبرداد و مدعی شد که “ماموران با هدف شلیک به لاستیک قصد متوقف کردن ماشین را داشتند که به دلیل دست‌انداز‌های زیاد و تکان شدید خودروی پلیس، گلوله‌های شلیک شده در این تعقیب و گریز پلیسی

از صندوق پراید رد شده و به زن و فرزند خردسال متهم برخورد ﻛﺮد”.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، فرمانده انتظامی ﺁﺯاﺩﺷﻬﺮ ﮔﻔﺖ که طی یک تعقیب و گریز پلیسی، ﺟﺎﻥ ﻓﺮﺯﻧﺪ خانواده در آزادشهر ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪ.
سرهنگ محمدرضا اصلانی گفت: “عصر روز گذشته- یکشنبه ۲۲ مهرماه جاری- برابر اعلام فوریت‌های پلیس ۱۱۰ سرقت یک خودرو پراید به ماموران گشت شهرستان اعلام شد”.
ﻭی اﺩاﻣﻪ ﺩاﺩ: “ماموران یگان امداد وسیله مورد نظر را در میدان جمهوری آزادشهر شناسایی و دستور توقف خودرو داده شد”.
ﻓﺮﻣﺎﻧﺪه انتظامی ﺁﺯاﺩﺷﻬﺮ مدعی شد: “متهم به دستورها توجه نکرد و از شهرخارج و به جاده فرعی معروف به جاده نفت متواری شد. بعداز چند دقیقه تعقیب و گریز و بی توجهی به اخطار‌های پلیس ماموران با توجه به قانون بکارگیری از سلاح بصورت شلیک هوایی تیراندازی کردند که متهم با بی‌توجهی به اخطار‌ها وارد زمین کشاورزی شد.

ماموران با هدف شلیک به لاستیک قصد متوقف کردن ماشین را داشتند که به دلیل دست‌انداز‌های زیاد و تکان شدید خودروی پلیس، گلوله‌های شلیک شده در این تعقیب و گریز پلیسی از صندوق پراید رد شده و به زن و فرزند خردسال سارق برخورد ﻛﺮد”.

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: “ﻣﺼﺪﻭﻣﺎﻥ به مرکز درمانی انتقال ﻳﺎﻓﺘﻨﺪ اﻣﺎ فرزند خانواده بر اثر شدت جراحات در بیمارستان درگذشت”.
اصلانی در پایان مدعی شد: “سارق که سابقه دار و اعتیاد شدید به مواد مخدر هم دارد دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده ﺷﺪ”.

هیچ نظری موجود نیست: