۱۴۰۰ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

کارگران شهرداری امیدیه ناامید از تحقق وعده های مسئولین

 


کارگران شهرداری امیدیه با انتظار تحقق وعده‌های مسئولان از چند روز پیش به اعتراضات خود خاتمه داده و به محل کار بازگشتند

کارگران شهرداری امیدیه در یک ماه گذشته بارها در برابر نهادهای مختلف دولتی تجمع کردند. آنها خواستار رسیدگی به وضعیت‌شان و پرداخت مطالبات عقب‌افتاده خود بودند.

آخرین دور اعتراض کارگران شهرداری امیدیه در برابر ساختمان استانداری برگزار شد. با دخالت مسئولان استانی و فشار کـارگران شـهردار سابق امیدیه عزل شد. اعضای شورای شهر، برای مدیریت شهر سرپرست جدیدی انتخاب کرده و کارگران منتظر وعده‌های مسئولین هستند.

کارگران شهرداری امیدیه می‌گویند: «در انتظار تحقق وعده‌های مسئولان از چند روز پیش به اعتراضات خود خاتمه دادیم. از آن زمان تاکنون در محل کار خود حاضر شدیم.»

کارگران افزودند: «از روز پنجشنبه هفته پیش کارگران به امید تحقق وعده‌ها در محل کار خود حاضر شدیم. از آن زمان منتظر عملی شدن وعده پرداخت مطالبات خود هستیم.»

خواسته‌های کارگران، پرداخت مطالبات عقب‌افتاده مزدی، بیمه‌های عقب‌افتاده و تامین امنیت شغلی می‌باشد. خواسته‌هایی که از چند سال پیش با مشکل روبرو شده است.

کـارگران شـهرداری امیدیه می‌گویند: «در یک ماه گذشته بارها به نهادهای مختلف دولتی در شهر امیدیه مراجعه کردیم. ما خواستار مشخص شدن وضعیت شهرداری و پرداخت مطالبات عقب‌افتاده خود هستیم.»

به گفته این کارگران، جدا از ۴ تا ۵ ماه حقوق عقب‌افتاده در سال جاری، مطالبات قدیمی از سال ۹۸ و ۹۹ را نیز طلبکار هستند. پرداخت حق بیمه‌های این کارگران نیز با مشکل جدی روبرو شده است.

کـارگران می‌گویند: «مهمترین خواسته ما مشخص شدن مدیریت شهر امیدیه است. با عزل شهردار سابق، از شهردار جدید انتظار پیگیری مطالبات عقب‌افتاده کارگران و بهبود وضعیت شهر را داریم.»

به گفته کـارگران شـهرداری امـیدیه، شهردار عزل شده منابع مالی پرداخت حقوق کارگران را صرف مصارف دیگری می‌کرد. به همین علت حقوق کارگران از چند سال قبل به تعویق افتاده است.

هیچ نظری موجود نیست: