۱۴۰۰ شهریور ۱۷, چهارشنبه

دومین روز تجمع پرسنل شرکتی مخابرات در اعتراض به وعده عمل نشده تبدیل وضعیت استخدامی

 


دومین روز تجمع پرسنل شرکتی مخابرات در برابر ستاد اجرایی فرمان خمینی برگزار شد

روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۰، پرسنل شرکتی مخابرات برای دومین روز دست به تجمع اعتراضی زدند. آنها با خواسته تبدیل وضعیت استخدامی در برابر ستاد فرمان اجرایی خمینی تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع از سراسر کشور به تهران آمده‌اند. پرسنل شرکتی مخابرات با خواسته پیگیری تبدیل وضعیت شرکتی‌ها، این تجمع را برگزار نمودند.

وعده‌های عمل نشده تبدیل وضعیت به پرسنـل شرکتی مخـابرات

یکی از شرکت کنندگان در این تجمع گفت: «روز گذشته (سه‌شنبه) سلطانی، عضو هیات مدیره مخابرات در تجمع حاضر شد. وی در ارتباط با مشکلات و محدودیت‌ها سخن گفت. پس از آن، عصر دیروز این تجمع اعتراضی در برابر وزارت ارتباطات برگزار شد. نمایندگان پرسنل شرکتی مخابرات با اعضای هیات مدیره و مقامات وزارتخانه ارتباطات گفتگو کردند. آنها درباره وضعیت پرسنل شرکتی وعده‌هایی دادند. اما مشخص نیست چگونه و چه زمانی قرار است این وعده‌ها عملی شود.»

این پرسنل شرکتی مخابـرات بر حق قانونی پرسنل تاکید نمود. وی افزود: «برای دومین روز است دست به اعتراض زده‌ایم. از مقامات می‌خواهیم هرچه زودتر پرسنـل شرکتی مخابـرات را تبدیل وضعیت کنند.»

او ادامه داد: «تبدیل وضعیت به رسمی و قرارداد دائم، حق قانونی پرسنل شرکتی است. مخابرات باید به قانون مجلس التزام داشته باشد.»

پرسنـل شرکتی مخابـرات انتظار دارند در در دومین روز از تجمع خود بتوانند به نتایج قابل قبولی برسند. آنها امیدوار هستند که در سریعترین زمان ممکن وعده تبدیل وضعیت عملی شود.

گفتنی است که روز سه‌شنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰، کارکنان شرکت مخابرات در قم نیز دست به تجمع اعتراضی زدند.

این کارکنان در برابر مخابرات قم تجمع کرده تا به عدم اجرای قوانین مصوب مجلس اعتراض نمایند. کارکنان شرکتی مخابرات قم نیز خواستار اجرای قوانین تبدیل وضعیت هستند.

هیچ نظری موجود نیست: